Περιγραφή
Αναζητούμε έναν υπεύθυνο και λεπτομερή υπάλληλο γραφείου για να ενταχθεί στην ομάδα μας στην Ισπανία, εργαζόμενος εξ αποστάσεως από την Ελλάδα.
Καθήκοντα:
Διαχείριση καθημερινών λογιστικών εργασιών για το παράρτημα στην Ισπανία.
Προετοιμασία και διατήρηση οικονομικών καταστάσεων και αναφορών.
Διασφάλιση συμμόρφωσης με τις τοπικές λογιστικές κανονιστικές ρυθμίσεις.
Συμμετοχή στον προϋπολογισμό και την πρόβλεψη.
Συνεργασία με άλλα τμήματα για την υποστήριξη οικονομικού σχεδιασμού.
Διαχείριση τιμολογίων και διαδικασιών πληρωμών.
Παροχή διοικητικής υποστήριξης κατά ανάγκη.
Πιθανά ταξίδια για ελέγχους στο εξωτερικό.
Απαραίτητα Προσόντα
Πτυχίο στη Λογιστική, Χρηματοοικονομικά ή σχετικό τομέα.
Αποδεδειγμένη εμπειρία σε λογιστικά ή χρηματοοικονομικά καθήκοντα.
Ικανότητα χρήσης λογισμικού λογιστικής και Microsoft Office Suite.
Άριστη προσοχή στη λεπτομέρεια και οργανωτικές ικανότητες.
Γνώση της Αγγλικής και Ισπανικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
Ικανότητα να εργάζεται ανεξάρτητα και σε ομάδα.
Παροχές
Ανταγωνιστικό πακέτο μισθού και παροχών.
Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης.
Ένα υποστηρικτικό και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον.